Egentrening i bueskyting til hest i januar

Postet av Styret den 5. Jan 2021

På grunn av retningslinjene for å holde koronasmitten nede i Oslo ser vi oss nødt til å utsette de planlagte kursene i bueskyting for hest inntil videre.

I januar vil vi derfor tilby egentrening for ridende bueskyttere i uke 1 og uke 3. Det vil si 9.-10. januar og 23.-24. januar. Egentreningen vil vare i 30-45 minutter på ridebanen med maks 3 ekvipasjer som rir samtidig. Det koster 200kr for leie av hest for medlemmer av EKR og/eller OBS, og 500kr for ikke-medlemmer. Rabattkoden for medlemmer finnes på EquiBooker før utsjekk.

For å overholde retningslinjene anbefales det at du tar med en person fra din egen kohort som kan hjelpe deg til å hente frem pilene. Første pulje starter klokken 10, andre klokken 11 og tredje klokken 12. Da er det regnet med et kvarter mellom hver pulje hvor alt av utstyr vil bli spritet ned og desinfisert.

MERK! For å kunne delta på egentreningen setter vi et krav om at du deltok på et av introkursene vi satte opp i høst. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker og det vil bli sjekket opp. Er du usikker på om du skal være med eller ikke så send en mail til elvelikr@gmail.com eller ring Maren Kinn direkte på 40107637.

Booking av plass på egentreningen gjøres via EquiBooker